Image Map

03.05.2014

Sommer shorts - Summer shorts


Jeg er igang med den store sommertøjs produktion og seneste skud på stammen er disse shorts :)

...

I'm sewing up lots of summer clothes and these shorts are now finished :)


De er lavet efter mønsteret Honey Pie Bloomers fra Shwin Designs og de er super fine og ret hurtige at sy sammen. PDF-mønstre er virkelig bare smarte og jeg køber generelt ikke ret mange i papir længere.

...

The pattern is the Honey Pie Bloomers from Shwin Designs. They are really cute and a rather quick sew. I love my PDF patterns and i rarely buy paper ones any more.


De er syet i en stofrest jeg fandt i Stof og Stil sidst jeg var derude, så shortsene har kostet den vilde sum af 25 kroner, det er da lige til at klare ;) De er dog en anelse små, så det næste par skal vist syes i en størrelse større.

...

The fabric is a scrap i found in a local store real cheap which means these shorts only cost around 5 us dollars to make :) They are a bit on the small side though, so I need to sew up a bigger size next time.


Toppen har jeg ikke selv syet, men er fra H&M, synes den var så fin med den lille blondedetalje :)
Øv hvor er det ærgerligt at vejret desværre ser ud til at slå om i regn i næste uge, vi har virkelig nydt de sommerlige dage. Lad os krydse fingre for de snart kommer igen :)

...

If you are curious the top is from H&M and (unfortunately) not of my making. I really like the detailed yoke. The weather here in Denmark has been unusually warm the last couple of weeks, but unfortunately it looks like rain next week - bohoo. I'm looking very much forward to summer now!

2 kommentarer:

  1. Hold op hvor er de flotte! Jeg må da have printet mønsteret...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det er et rigtig lækkert mønster synes jeg, og varme udendørs mangler vi jo ikke pt. Måske et godt weekendprojekt :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...