Image Map

04.04.2013

Symaskinen kører igen :)


Så er der endelig blevet kørt lidt igennem symaskinen igen. Den gamle døde og pt har jeg så lånt en gammel sag af svigerinden, men den kan sy og jeg er glad :) Har længet luret på en ranke i lækre retrostoffer og nu er det endelig lykkedes. Nogle af de fine stoffer vandt jeg i en skøn give away hos Marthe - du kan også købe nogle i hendes webshop hvis du er inspireret. Hun har virkelig meget lækkert!




En lille ballon nederdel blev det også til. Musen var mindre samarbejdsvillig under fotograferingen, men det lykkedes da med et par billeder alligevel. Jeg har brugt Christinas DIY til formålet, og den er altså super nem at følge. Nederdelen er lidt for stor nu, men så tror jeg til gengæld den bliver perfekt til sommer, især med det solgule foerstof :) Det skønne stof yderst vandt jeg i en give away hos Krea-Mutti







Der ligger allerede klar til endnu en nederdel, og stof er indkøbt til et par kjoler, men det må vente til efter weekenden, for der står den på sommerhus med hele familien. Tror vi bliver små 20 mennesker - det bliver så hyggeligt :)

God weekend (næsten ;))
...

The sewing machine is up and running again and i made a bubble skirt for the youngest and some decor for their bedroom - love the retro fabrics :)


6 kommentarer:

  1. ih hvor er den fin! Hun har simpelthen det sødeste ansigt:-) Jeg er rigtig glad for at du kan bruge min DIY og mange tak for din kommentar.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. det er en super DIY :) og tak, synes også hun er en rigtig lækkerbisken ;)

      Slet
  2. Tillykke med lånet - Det er så befriende at kunne få ideerne ud i verden

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt, giver kun en mere blod på tanden til næste projekt :D

      Slet
  3. Hvor er det blevet fint, Sandra! Det pynter så fint med en flag-ranke i huset! Skønt at du igen er bag symaskinen, og kan kreere lækre sager! ...og den der DIY på ballong-nederdel inde hos Christina må da bare prøves ud ;-)

    Rigtig god weekend (næsten!) :0)

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. tark :D har virkelig ønsket mig en længe :) den er super nem og så er det fedt nogle gange at lave noget der max tager en time, selv med en lille pige rendende rundt om benene på en :) Håber helt sikkert at få syet noget mere, især hen over sommeren hvor jeg har en dejlig lang ferie - det må være det skønne ved at være studerende ;)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...