Image Map

02.04.2013

Påskefrokost


I torsdags stod den som nævnt tidligere på påskefrokost for hele den pukkelryggede :) Min datter havde valgt servietter med fåremotiv - med udgangspunkt i yndlingstv'et 'F for Får' kunne man mistænke ;) Så det tog jeg udgangspunkt i ved resten af dekorationen.




De små pyntefår fandt jeg i Søstrene Grene


Lækre påskegule og forårsgrønne striber fra Kähler kan man ikke få for meget af



Og når man er hjemme hos os skal der selvfølgelig serveres kager ;) Jeg fandt de fineste påskegule forme fra House Doctor og bagte helt almindelige vaniljemuffins der blev pyntet med gul palminsmørcreme i fletmønster, som blev mindre vellykket end planlagt... men pyt de smagte godt :D

Eftermiddagen gik med påskeægsjagt. Selvom det var første gang for ungerne stod de og trippede for at komme afsted, og da vi først kom ud kunne det ikke gå hurtigt nok :)







Dagens gevinst :)


Som en lille slutnote skal i da lige se de fine gækkebreve vi fik fra pigerne (klippet med en smule hjælp fra mormor ;)) - vi kunne selvfølgelig ikke gætte hvem søren der havde lavet dem ;D


2 kommentarer:

  1. Sikke en masse fint påskepynt - meget gennemført :) Er desuden også vild med kähler og har selv et par ting derfra, som pynter herhjemme :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kähler er altså også bare alt for lækkert ;) og tak :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...