Image Map

28.04.2013

Ballonnederdel

Så fik jeg lavet endnu en ballonnederdel - denne gang til Buller. Jeg fik brugt stoffet fra Malika & Rosa der var i goodiebaggen da jeg var til blogtræf i februar. Det har nemlig Bullers yndlingsfarve brun :)





Musen ville også være med da der skulle tages billeder..


.. men det er svært at stå stille ;)



Næste syprojekt er juniorsengetøj af det skønne retrostof jeg fik købt til Børnebazar igår - men det må i vente med at se til jeg lige har fået taget lidt billeder. Nu vil jeg drage mod Tivoli friheden med pigerne :)

Fortsat god weekend :)
...

I made a balloon skirt with fabric from Malika & Rosa that i got i a goodiebag at a blog meet :) Brown is my oldest daughters favorite color so they couldn't be a better match :)



4 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin nederdel :-) Det er svært kun at tage billede af én krudtugle - også herhjemme.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. meget! ;) den mindste stiller sig nu altid gladeligt op for at få taget billeder. det er faktisk lidt sjovt med hende, hun er vist lidt præget herfra, for så snart der kommer et kamera frem stiller hun sig op langs væggen også selv om det ikke er et 'shoot' som her :D

      Slet
  2. Ih hvor er de bare søde de piger! Og også rigtig sød nederdel:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...