Image Map

29.04.2013

Lidt mere til stoflageret


Både idag og i lørdags er der kommet lækre sager hjem til stoflageret :) Salling her i Århus har rivegilde og der fandt jeg tre sæt Sove Trine voksenstørrelse sat ned med god rabat og det kunne jeg altså ikke stå for. Elsker det print! 


I lørdags var jeg til børnebazar, hovedsageligt for at kigge forbi standen ejet af Bloomers kids - de solgte nemlig retrosengetøj, 20kr for et dynebetræk, 5 k for et pudebetræk. Det kan vi li' :D Så jeg købte en mindre stak - og glæder mig vildt til at komme i gang med at sy - det kribler allerede i fingrene :)




  




Desværre kommer der ikke til at være meget tid til det for de næste 9 uger står i skolens tegn. Jeg er nemlig i praktik på sygehuset og har en del læsestof at skulle igennem inden eksamen. Forhåbentlig kan der dog klemmes et enkelt syprojekt eller to ind undervejs ;)

...

New fabric - yay :)


6 kommentarer:

  1. Lækre sager du har fået købt :)

    God fornøjelse med læsningen. Faldt lige over bogen "Neonatalogi" - det er et super spændende emne, jeg har (desværre) oplevet det fra "den anden side", som mor til en dreng der er født i uge 25+0. Det er virkelig imponerende så meget lægevidenskaben kan gøre for de små størrelser.

    SvarSlet
    Svar
    1. tak :) Glæder mig også til at få klippet i det ;)

      Har ikke nået at læse i den, men tror det er et rigtigt spændende, omend hårdt, emne at studere. Og ja det er utroligt hvad man kan idag, især når man sammenligner med for bare 20 år siden.

      Slet
  2. Sikke en masse fint stof. Er kun lidt (meget) misundelig;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. haha det kan jeg godt forstå ;) er også meget glad for mine nye køb

      Slet
  3. Hvor er det bare fint!! Hvad kostede sengetøjet i Salling? Og ærgerligt jeg ikke vidste det med billigt retro sengetøj til Børnebazar - kom ellers ind som en af de første. Glæder mig til at se, hvad du får kreeret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. det var sat ned til halv pris :) så 225/sæt.

      den var heller ikke så tydelig standen da den lå ude til højre lige når man kom ind (altså ude i billetområdet). de var der også i efteråret så mon ikke de kommer igen næste år. jeg tror hun havde 7 store sække eller sådan noget så der er i hvert fald masser at vælge mellem :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...