Image Map

03.04.2013

Dagens indkøb :)


Kom helt i forårsstemning med det gode vejr der har været i dag så der skulle selvfølgelig købes en skøn buket til vindueskarmen ;)


Men det er nu slet ikke de indkøb jeg gerne ville vise. Jeg var nemlig et smut forbi butik Smuksak, for lige at browse de nye sager ;) Jeg fandt en masse skønne sager fra XoEinDing.


Den skarpsindige vil have opdaget at de to fatquarters til højre er ens - planen er at der skal komme to puder ud af dem :) resten er ikke helt fastlagt, men måske et tæppe til dukkevognen eller et par lommer på en nederdel?


Og som var det skæbnebestemt stod der to ark med disse strygemærker - i præcis de farver jeg elsker at bruge til hhv. Musen og Buller. Sådan en chance skal man ikke lade sig gå forbi ;)


Til børneværelset blev der indkøbt en lampe, som jeg havde spottet på Lines blog for lidt tid tilbage og den skulle altså hjem til os at bo kunne jeg mærke :))


Her med lys i


I stuff og stof fandt jeg lige en lille rest. Er vild med printet men aner ikke hvad det skal bruges til :D

...

Til slut vil jeg blot lige vise de skønne ting jeg har vundet i nogle give aways her i blogland. Smykkerne er fra Frk. Hansen. Marcipanen vandt jeg hos Kreagrotten :)




Imorgen får i lidt billeder af det projekt min aften er gået med, men nu er det vist natte tid :)



4 kommentarer:

  1. Sikke en masse skønne ting!!!!
    Jeg vil også rigtig gerne besøge Smuksak.

    SvarSlet
    Svar
    1. det er også en af Århus absolut bedst indrettede og hyggelige butikker - skynd dig forbi ;)

      Slet
  2. Fine ting :)

    Hvis du er interesseret, kan du vinde et fint Jane Kønig armbånd på min blog:
    http://www.nataschacoester.dk/2013/04/giveaway-7.html

    SvarSlet
    Svar
    1. tak :) jeg har været forbi og er med i 'kampen' :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...