Image Map

03.04.2013

R2D2 var på visit


Han boede i nat i mit køleskab, indtil han i formiddags blev hentet af en 8-årigs far. R2D2 er nemlig seneste skud på kagestammen og blev bestilt til en StarWars elskende dreng til hans drengefødselsdag :) Efter sigende blev den vel modtaget :)

Kagen er ren chokoladekage bygget  op af tre runde akmindelige kager hvor den øverste er skåret til så den runder. 'Armene/Benene' er bagt i en rugbrødsform. Den er smurt op med UCF (ultimate chocolate frosting). 



  

Den er pyntet med Pettinice fondant som jeg faktisk er blevet rigtig glad for. En af de bedre smagsmæssigt og super god både til overtræk og figurer :) 

Det er ikke den mest finesseprægede kage jeg har præsteret, men øvelse gør mester ikke sandt, og 3D kager har jeg ikke gjort mig ret meget i kan jeg mærke ;)

Lige pt er der ikke flere kageprojekter på to do listen men så er det godt der er så meget andet kreativt at tage sig til :D

...

A cake for a friends sons birthday party

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...