Image Map

03.04.2013

Børnebazar Århus


Så er det snart tids til forårets helt store shoppingbegivenhed for børnefamilier i Aarhus og omegn - Børnebazar i NRGi Park.
Der er mulighed for at spare op til 80% på børnetøj fra nogle af mest populære mærker, og samtidig er der en række sjove og interessante aktiviteter for både børn og voksne.

Entre voksne - 50 kr. Børn gratis entre. Køber du billetten i forsalg kommer du ind 9.30 i stedet ;)

Det foregår:

Stadion Allé 70 
8000 Aarhus C

Lørdag 27 april 2013 kl. 10.00 - 16.00
Søndag 28 april 2013 kl. 10.00 - 16.00



Jeg har selv været afsted de seneste år og det plejer at være hyggeligt. Dog skal det siges at der kommer rigtigt mange, som i RIGTIG MANGE mennesker, så medmindre det er strengt nødvendigt for dig vil jeg anbefale man lader være at tage vogne med ind selvom der teknisk set er plads til det. Det vil være svært selv at komme rundt og det generer andre ret meget.  Så hermed er det tip videregivet ;)

Jeg går ud fra der igen i år vil være et børnehjørne hvor man kan tage en lille shoppebreak med ungerne. Sidste år var der hoppeborg, minikarrusel og nogle borde hvor man kunne være kreativ. 

I for one skal i hvert fald afsted igen i år :)

God shopping :)




2 kommentarer:

  1. Hey. Du har været heldig og vinde en super blyant med krydderi i. Så kan du ikke sende mig din adresse på mosterpips@hotmail.com så firmaet kan sende den til dig:O)) Kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. weei :D jeg har sendt en mail

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...