Image Map

29.04.2013

Buzzador - LEGO duplo


 Jeg har for lidt tid tilbage meldt mig som buzzador. Dvs jeg melder mig til kampagner jeg synes er interessante og bliver jeg udvalgt modtager jeg produkter som jeg skal teste og buzze om :) Jeg er så blevet udvalgt i LEGO duplo kampagnen, hvilket jo er perfekt for os herhjemme da pigerne er hhv. 1½ og 3 år gamle. 


I kampagnen modtager man et af LEGO duplos nye starter set, som indeholder 17 klodser i nogle nye farver, sammenlignet med det 'gamle' duplo. Fra moderens synspunkt er det i hvert fald dejligt med lidt mere friske farvesammensætninger end de klassiske rød, gul og blå. 


Sættet blev pakket ud med iver, selvom vi i forvejen har meget duplo de kan lege med. 
Hos Musen var det især bamsen og de tre vinduer der var spændende. Hun brugte enormt meget tid på at sætte bamsen derind, og kigge ind til den for at sige 'hej' :) Dog var det en anelse frustrerende ikke selv at kunne fiske den ud igen uden hjælp




Min største som også er begyndt at bygge med små legoklodser var mest optaget af at bygge efter 'instruktionerne' eller billederne i den lille folder. Og fordi det er så simpelt behøvede hun næsten ingen hjælp - så egentlig er de super til det formål også. Noget jeg ikke selv før havde overvejet man kunne med duploklodser. Nogen gange er det godt lige at blive inspireret af sine egne børns ideer :) 


Alle vippeklodser er desuden et hit, og dem var der heldigvis også en af i pakken :)

Alt i alt et virkelig fint lille sæt som også nemt kan opbevares i den oprindelige kasse, da 'byggepladen' kan bruges som låg :)

Jeg synes i hvert fald det er en oplagt gaveidé til eksempelvis barnedåb eller ved andre gavelejligheder. Desuden koster det kun 130 kroner så er også en gave de fleste kan være med på :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...