Image Map

22.10.2013

Klipper løs - Cutting away


Jeg er pt symaskineløs og derfor går tiden istedet med at klippe ud til alle de projekter der skal syes når jeg igen får muligheden. Jeg har klippet ud til en masse tøj til pigerne men det har jeg ikke lige fået billeder af, til gengæld er her lidt billeder af ting der kommer i etsy shoppen :) Desuden skal alle mine produkter på tur i november/december - jeg skal nemlig være med i en  pop up-juleshop i Østbirk - se mere her

...

At the moment I have no sewing machine which means I use a lot of time cutting stuff out so it is ready as soon as I have a sewing machine again :) I prepared a lot of clothing for the girls too but I did not take any pictures yet. Here are some pictures of things that will be for sale in my etsy shop as soon as it is ready :) Also all my products will be for sale in a shop three weekends in november/december.


Jeg er i den andledning i gang med at lave julesokker til kalendergaver - synes selv det bliver rigtig fint med retrostofferne selvom de jo ikke er traditionelt julede :)

...

I'm making christmas stockings in the cutest retro fabrics, i really like the result so far :)


Jeg har også klippet et hav af firkanter ud til forskellige babytæpper :) Her er et af eksemplarerne

...

Also I cut out a gazillion squares for baby blankets - here is one example.


Det her er til Bjørk, et sengetæppe til hendes juniorseng, men mon ikke jeg laver et par stykker til butikken også :) 

Hvad har du klippet/syet for nyligt?

...

This is for Bjørk, a bed cover, but I might make some for the shop also :)

What have you been making lately?

17 kommentarer:

  1. Her har den mest stået på at lave børnetøj... Jeg har lidt projekter i tankerne endnu, men der er ikke noget der haster længere - Så nu er vi nået til hyggesyningen...

    SvarSlet
    Svar
    1. dejligt :) børnetøj er nu også noget af det bedste :D

      Slet
  2. Hvor ser det spændende ud! Og sejt du bare klipper derudaf trods mangel på symaskine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ved jeg får en lånemaskine på lørdag så helt galt er det ikke ;) og tak

      Slet
  3. Ser meget fin ud og så er der da virkelig noget at gå igang med når du får symaskinen i hus.....den bliver rødglødende!!!

    SvarSlet
  4. Jeg har også klippet en masse på det sidste. Bla. firkanter til 4 babytæpper og tre stykker børne skiundertøj lavet ud af én voksen skiundertrøje. :-) Håber du får gjort god brug af lånemaskinen. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. smart med skiundertøjet! er sikker på den nok skal komme på arbejde ;)

      Slet
    2. Ja, det var en af mine bedre idéer. :-)

      Slet
  5. Hold da op du har da klippet ud til meget, er vild med julesokkerne og tæpperne :o) Ja jeg er bare vild med alle billederne :-D
    Jeg skal selv til at klippe ud til et hyggetæppe ala dit, til min lille mand :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha mange tak :O) Glæder mig til at din version på bloggen :)

      Slet
  6. Wow hvor er du flittig. Er vild med sokkerne - det skal nok blive et hit. Jeg får ikke klippet noget som helst, men har så heller ikke været hjemme siden i lørdags - nu skal der til at ske lidt igen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - dejligt at høre andre kan lide dem også :)
      Og jeg synes nu du er super flittig altid :D

      Slet
  7. Hold op du er flittig. Glæder mig til at se det syet op. Er helt vild med det grønne tæppe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det glæder jeg mig også til ;) Og mange tak.
      Der er også blevet klippet i en del yndlingsstof til det grønne tæppe, men måske det er nemmere når det får lov at blive boende herhjemme :D

      Slet
  8. Så mange fine ting du skal sy. Det er lurt å klippe opp en del på en gang. Gleder meg til du viser dem helt ferdig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak :) jeg glæder mig bestemt også til at stå med nogle ting der er helt klar :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...