Image Map

18.10.2013

Adventspakkeleg - Christmas advent game


Har du lyst til at være med i min adventspakkeleg?

Reglerne er simple: Lav eller køb 4 gaver og find 4 bloggere at bytte med. 

Så kan du hver søndag i advent åbne en gave fra en medblogger!
Du bestemmer selv i hvilken rækkefølge du vil åbne gaverne.

Skriv gerne et indlæg (brug gerne billedet, er også ude i siden >>) med link til dem, som du bytter med, så andre kan se hvem der er med i legen og måske finde en byttemakker. 
Det er tilladt at lave/deltage i flere runder.

OBS: ovenstående tekst og billede er lånt fra Julie's blog

...

Want to join my christmas advent game?

Rules are simple: Make or buy four gifts and find four bloggers to exchange with.

Now you can open a gift every sunday in December until Christmas. You choose the order of the gifts

Please write this on your blog if you participate and feel free to use the picture (alson in sidebar >>) with links to whomever your exchanging gifts with. It is allowed to take part in multiple games

This text and picture is borrowed from Julie's blog


1: Lena - Lærkerier

2: Nanna - Superprinsessen

3: Helena - Made by Me


(alle pladser er nu fyldt)


Vil du byt'? :D

...

Wanna exchange? :D




5 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med på en bytter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super :) Send din adresse i en mail :) sandravarn@gmail.com

      Slet
  2. Hej Sandra.. jeg vil gerne bytte gave :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. min mail er linda.boldreel@gmail.com

      Slet
    2. super så er alle pladser fyldt. jeg sender min adresse så kan du lige returnere :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...