Image Map

20.02.2014

Kravlegård - Playpen



Jeg har syet en sengerand og et tykt tæppe til en bekendt gravid, som gerne ville bruge det til en kravlegård.

...

I sewed a blanket and a sidecover for a playpen for one of my pregnate friends.


Sengeranden har jeg syet i to lidt over 3 meter lange stofstykker, to farver lilla bomuld der skulle matche de søde elefanter der er på tæppet. Jeg har sat snore i så er der er i hvert hjørne samt midt på langsiden. Det var lidt af et projekt at få selve randen ind i det lange sammensyede 'stofrør', men det lykkedes efter lidt baksen

...

The sidecover is sewn together from two very long pieces of purple cotton to match the cute elephants on the blanket.


Tæppet er rimelig simpelt, med to lag tykt pladevat indeni. Jeg er ret vild med de søde elefanter og har stadig masser af stof i denne og andre farver

...

The blanket is very easy to make. I love the cute retro elephants and still have a lot of fabric with this pattern, also in other colors


Bagsiden er mørkelilla, den samme som på den ene side af sengeranden
Næste projekt på listen er fastelavnskostume til Elva :)

...

In the back it is dark purple - the same as on the sidecover.
My next project is a costume for Elva

6 kommentarer:

  1. Det stof med de fine elefanter, jeg er total vild med det. Det er så fint. Jeg er sikker på, de fine ting du har lavet, nok skal blive godt modtaget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis det var min lille baby ville jeg i hvert fald blive glad, så det håber jeg :D

      Slet
  2. Det er super fint! Lækre farver sammen!
    Det må bringe lykke! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det håber jeg bestemt :)

      Slet
  3. Flotte ting som helt sikkert vil bli tatt godt i mot :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :) Du er altid så sød til at rose :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...