Image Map

29.07.2014

Tirsdagstip - Tuesday tip


I denne uge er der et tip jeg tænker kan være brugbart for alle med skolebørn - da jeg var barn havde jeg i hvert fald mit gymnastiktøj med i en pose som disse :) Her i ferien har vi også brugt nogle stykker til at slæbe håndklæder og strandlegetøj med frem og tilbage fra sommerhuset. Så de er nyttige i mange situationer og fylder jo næsten intet pakket ned. Instrukser finder du hos The purl bee

...


This week it is a good tip for all with school children - at least i used this kind of bag for gym clothing when i was a child ;) Instructions are right here at The purl bee

2 kommentarer:

  1. Jeg er stor fan av det nettstedet - de lager så masse flott. Har alt laget bokmerke på den siden du viser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er en rigtig fin side :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...