Image Map

05.08.2014

Tirsdagstip - tuesday tip


Denne gang er tippet til hækler(inder)ne. Jeg elsker de mange forskellige hæklede legesager og især legemad som jeg ser rundt omkring i blogland, men af en eller anden grund har jeg aldrig fået lavet noget selv. Denne lille kage synes jeg er vældig fin og rimelig enkel virker den også. Opskriften finder du lige her hos lille hottentott

...

This week is all about crochet. I love crocheted playfood but have not found the time to make some for our selves. This little cupcake is really cute and rather simple. DIY right here at lille hottentott

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...