Image Map

18.07.2014

Gaver - Gifts


Lige et super kort indlæg her midt i ferien. For et par uger siden fik jeg endnu en lille nevø og den sammenhæng havde hans mor spurgt om jeg ville sy nyt ammepudebetræk og et betræk til liftmadrassen. Og det ville jeg selvfølgelig gerne :) Det er ikke de mest spændende billeder, men det må i  lige leve med ;) Stoffet er fra et gammelt junior dynebetræk jeg købte brugt for lang tid siden. Jeg valgte at lave en overlaps-lukning på madras betrækket så det nemt kunne tages af og vaskes. Ammepuden lukkes med lynlås, jeg genbrugte blot den hun havde fra sit gamle betræk :) Ikke den smukkeste sy kunst men nemt og praktisk :)

God ferie

...

A very short post in the middle of my vacation. A couple of weeks ago another nephew f mine was born and his mother has asked me to sew some  new stuff for them :) The pictures are not the most inspiring - I'm sorry. The fabric is an old duvet cover I bought a long time ago. It is not the most interesting or beautiful sewing but it is easy and very practical :)

Have a nice summer 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...