Image Map

11.07.2014

Smukke flasker - Pretty bottles

Billeder lånt her/Pictures borrowed here: 1, 2, 3, 4

Jeg har længe ledt efter nogle fine glasflasker der kunne bruges til fødselsdage og festlige beggivenheder, men de har enten været svære at finde eller alt for dyre. Men igår fandt jeg så de fineste flasker i intet mindre end Søstrene Grene til kun ca 18kr pr flaske.

...

I have been looking for some pretty bottles made of glass for a while. I mean to use them for birthdays and the like. But they have proven hard to find or very expensive. Hooray - yesterday i found some. If you live in Denmark you can buy them in Søstrene Grene for only 18 kroner.


Flaskerne indeholder lækker økologisk sodavand med omkring 10 forskellige smagsvarianter. Indtil videre synes jeg bedst om den mørkerøde med smag af blodappelsin - uhm. Nå, men det var jo i virkeligheden for flaskerne skyld jeg købte dem, og da jeg selv synes det er et kup ville jeg give tippet videre :) 

...

They contain some delicious organic soda in 10 different varieties. The dark red is really good, yummy! Oh well, it actually was for the sake of the bottles that I bought them and I just wanted to pass along the word, if you have been looking too :)


De skal lige vaskes fri for mærkater og så ellers gemmes til den næste fødselsdag - tror de bliver rigtig fine med et sugerør i eller dekorationsbånd omkring, som på de øverste billeder. De er forresten med skruelåg, så også smarte til en picnic eller lignende :)

...

I just need to wash of the paper and then save them for the next party - I think they will look really cute with a straw or some cute ribbon round the neck. They come with a screw cap which means they can be brought along on picnics also :)

1 kommentar:

  1. Veldig søte, små flasker, og topp at innholdet er økologisk :) Lurt å spare dem til bursdagsfester. Jeg liker også best flasker av glass, og bruker dem til å ha vann i kjøleskapet til vanlig. (Men det er jo selvsagt store flasker :)

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...