Image Map

13.08.2013

Høstmarked - skal du med?


Her i sommermånederne er der altid rigtig mange skønne arrangementer. Igår fortalte jeg om food festival, idag står den på høstmarked. Om 2 uger plus lidt er der nemlig økologiske høstmarkeder over hele landet - mere præcist er det d. 31. august samt 1. september. 



Her kan man tage ungerne under armen og opleve en bondegård med dens forskellige dyr, egnens råvarer og skønne natur. Der vil være mange forskellige aktiviteter og sikkert også et par lækre smagsprøver ;)

Hvis du vil læse mere om arrangementet eller finde en gård nær dig så klik ind på hjemmesiden lige her

Du kan også følge I love Øko på facebook og dermed hele tiden blive orienteret om arrangementer som dette, 'Køer på græs' og lignende :)



For inspiration kan du se mit indlæg om økodagen i april lige her

Jeg glæder mig i hvert fald til igen at komme afsted :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...