Image Map

17.08.2013

Coffee date dress

Jeg er pt (også..) igang med et syprojekt KUN til mig - ja til MIG, ikke til pigerne eller deres dukker eller andet ;)
Og jeg glæder mig vildt til det er færdigt :)

Stoffet er købt og vasket, pdf mønsteret printet og klippet ud og nu mangler jeg bare at få saksen i stoffet og delene syet sammen. 

Mønsteret her er gratis og kan fåes lige her og er lavet af denne skønne kvinde.

Grunden til jeg overhovedet er kommet i gang med dette projekt er denne sew along konkurrence på den skønne blog Project Sewn. En helt fantastisk blog, dog rimelig ny, men de har stor blog erfaring fra deres anden blog Project Run and Play der har samme koncept - dog med børnetøj. Kan anbefale begge! :)

Stoffet må i vente med at se da det hænger til tørre i vaskekælderen.

Hvis i andre har lyst til at være med så skynd jer at hoppe her over - linky'en lukker nemlig på fredag :)

God fornøjelse og god weekend

...

At the moment i'm working on a dress just for me - wohoo :) I'm paticipating in this sew along contest - and the pattern is free! You can get it right here.

If you want to participate too, hurry up, the linky closes next friday :)





1 kommentar:

  1. Enkel og fin kjole. Gleder meg til å se stoffet du har valgt :)

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...