Image Map

07.02.2013

Børnehavestart


Så blev det tid til at min store skulle starte i børnehave og derfor skulle vi da have lidt godt med til afslutningen i vuggestuen :)

Det blev til disse skovbærmuffins med tofarvet palminsmørcreme :) Selvfølgelig bestemt af prinsessen selv :)

Jeg fik puttet en anelse for meget flormelis i smørcremen så den 'crackede' lidt i kanten desværre, men det var vist kun mig der tænkte over det ;) Glemte helt at tage billeder af hvordan man får det i to farver, men jeg må lave en tutorial næste gang jeg får lavet nogle :)

Opskriften på muffins finder i her



Til samme formål ville vi selvfølgelig gerne lave et lille farvel og takke kort til vuggestuen så vi fandt alle de forskellige papirer med mønstre frem og klippe-klistrede indtil vi nåede dette resultat. Det var rigtig hyggeligt og man kan få et meget finere og sjovere kort på denne måde synes jeg - så en anbefaling herfra :)


Senere i dag kommer der et indlæg om ny blogudfordring jeg håber i vil være med til, så hold øje :D

/Sandra :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...