Image Map

21.01.2013

Forsømmelser

Ja jeg må hellere bekende mine synder ;) Jeg har jo været så heldig at vinde et par give aways over den seneste tid men har ikke fået vist dem frem herinde - så nu kommer der lige et samlet indlæg med nogle af de nyeste. Synes jo også blog-ejerne skal have lidt credit :)

 

Denne skønne stofpakke med lækre retrostoffer vandt jeg hos Marthe der har bloggen Arvingen.com. Er du også vild med retrostoffer så kig forbi bloggen - der er virkelig meget god inspiration at hente :) Skal lige have overstået eksamen og så skal jeg ellers i tænkeboks for at finde ud af hvad jeg skal bruge stoffet til. Stykkerne er ikke så store måske 1*1 m så har du en god ide så skriv den endelig i en kommentar :)


Uroen med små søde pindsvin vandt jeg hos Karen Marie's Håndarbejde. Uroen er endnu ikke kommet op at hænge men jeg ved nu hvor den skal hænge :) Babystadiet er ovre herhjemme så den kommer til at hænge som pynt ovre i hjørnet over nogle hylder i pigernes værelse - se evt værelset her, for sjov eller som inspiration.


Hos Mini Glæde vandt jeg 3 slags garn og tilhørende hæklenåle. Desuden en hjemmelavet hue og halstørklæde. Huen er for lille til mig men mine to piger får i stedet glæde af når elefanthuetiden er ovre. Haltørklædet har jeg på hver dag og det er super lækkert :) I øjeblikket er der et par andre projekter på hæklenålen så ved endnu ikke hvad jeg skal i gang med med dette garn :)


Hos Rikki Tikki vandt jeg dette super smukke julepynt fra Abildgård som helt sikkert skal op at hænge næste år :)


Og dog var det ikke på en blog men på Bahnes facebookside, men jeg vandt dette skønne børnebagesæt i en kagekonkurrence hvor jeg deltog med denne kage:


Tutorials til at lave kagen og figurerne finder du her, her, her og her :)

Glæder mig til at tage den store med i køkkenet og bage - det er skønt at have børn i en alder hvor de efterhånden rigtig kan være med :)

...

Så har jeg vidst også fået den dårlige samvittighed clearet ;)

Tak for alle de skønne præmier :)

Og nu vi er på emnet give aways så kig da også endelig forbi min nuværende her - du kan vinde en lækker krea-pakke




3 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre give aways du har vundet(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Lækre Giveaways du har vundet. Jeg har også lige nævnt dig, hos mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. sikke et dejligt billede - tak for link også ;)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...