29/11/2012

Inspiration til pakkekalender (3)

Så fik jeg endelig færdiggjort den sidste pakkekalender, nemlig den til manden min :)
Må ærligt indrømme at den endte helt (!) anderledes end planlagt, men jeg har simpelthen haft alt for travlt med studier etc at det projekt må vente til næste år.. I stedet endte det med en noget lettere løsning:


Nemlig en hjemmebragt sæk med alle gaverne i ;)




Gaverne blev indpakket simpelt i klassisk julepapir og lidt slik i helt almindeligt sølvpapir. Der er ingen numre på så det er bare at vælge en af hver hver dag, nemmere kan det næsten ikke blive :)

Udover de 24 små pakker lavede jeg en ekstra lille adventskalender, med lidt lækrere gaver i:






Find her inspiration til pakkekalender 1 og 2 :)

3 kommentarer:

  1. Hvor er du sød og betænksom - din mand er vist forkælet:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Hej Sandra
    Tillykke, Du vandt min give away. jeg kan desværre ikke rigtig finde din mail nogen steder. men vil du skrive din adresse til mig på SusKahl@gmail.com
    Sus

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...