Image Map

25.11.2012

Inspiration til pakkekalender (2)

Nr. 2 (af 3) pakkekalender er nu færdigpakket :) Nr. 1 ser du her


For at de bliver lidt forskellige har jeg valgt at pakke denne i en stor kurv (som jeg stadig overvejer at pynte lidt ekstra) hvorimod den anden skal hænges på en snor/et bånd. 



Jeg har pakket alle pakkerne i det samme papir og varieret dem med forskellige store sløjfer af bånd - nem, relativt billig og hurtig måde at få lavet en pakkekalender på :) På hver pakke er også sat et lille klistermærke med nummer på


Til min store lavede jeg også en masse små pakker med lidt mundgodter i:



De små poser inklusiv klistermærker 1-24 fandt jeg i Søstrene Grene


Glæder mig til at se tøserne pakke dem op :) 

Er i også godt i gang med juleforberedelserne?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...