Image Map

15.03.2012

Savlesmække


Både dette og de næste par indlæg er nogle af de krea-projekter jeg har lavet i løbet af de sidste måneder. Synes bloggen er så tom og så kan det jo give en fornemmelse af hvem jeg er :)

Disse savlesmække lavede jeg i min graviditet med min yngste datter Elva. Vi vidste ikke kønnet på forhånd og min intuition sagde dreng, men øhhh den kvindelige intuition er vist ikke altid så god...

På billedet har de endnu ikke fået sat trykknapper i. Lavede dog en kæmpe fejl med disse savlesmække og har banket mig selv i hovedet mange gange siden. Jeg glemte at vaske stoffet på forhånd fordi jeg var så ivrig efter at komme igang. Og eftersom stoffet krymper men tissedugen indeni ikke gør har de fået et rustikt krøllet look ;)

Nå ja, man lærer jo af sine fejl og jeg har sidenhen vasket stoffet på forhånd selvom det kan være svært at vente. Især når man bor i lejlighed med fællesvaskeri og ikke altid kan vaske når det lige passer ind :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...