Image Map

02.12.2013

Baby måned opsamling - Baby month roundup


Jeg har samlet alle de bloggere der deltager i Annas 'Sy til din baby' udfordring i en blogliste så jeg kan følge med i hvad der bliver produceret, også blandt dem jeg normalt ikke følger. For ca to uger siden lavede jeg en liste med alle de indlæg jeg havde fundet inspirerende indtil da og her kommer endnu en med indlæg fra sidste halvdel af november. Links til de oprindelige indlæg finder du under alle billeder. Jeg synes det har været rigtig skægt at følge med rundt omkring og har fundet masser af inspiration og fået mange ideer rundt om på både 'nye' blogs og dem jeg kendte i forvejen. 

...

I've gathered all my favorites from Annas 'Baby month' challenge. You can find links under each picture. I found a lot of inspiration and now have a lot of new sewing-ideas to try out.




















2 kommentarer:

  1. Her var mye inspirerende bilder. Moro å titte innom hos andre innimellom og få litt inspirasjon:) Ha en fin kveld!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og i lige måde :) Og ja der er virkelig blevet produceret mange flotte ting

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...