Image Map

19.09.2013

Etsy



På billederne ovenfor ser du et lille udvalg af de ting der nu er at finde i min Etsy shop. De sidste par uger er gået med at sy til formålet, men jeg er blevet afbrudt i at sy flere ting lige pt trods alle ideerne jeg har. Symaskinen er nemlig lige hjemme hos svigerinden pt. Så må jeg nøjes med at klippe ud og gøre klar :)

Kig endelig forbi her - lige pt og indtil november går 15% af alle salg til Støt Brysterne kampagnen som kræftens bekæmpelse kører lige nu. Jeg er nemlig gået sammen med min terminsgruppe om at lave en indsamling og er stolt af at sige at vi pt ligger på 1.pladsen! Du finder indsamlingen lige her :)

...

On the picture above is a little selection of the things you ca now find in my Etsy shop :)

2 kommentarer:

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...