Image Map

25.09.2013

20 tossede - 20 crazy questions



Det er jo en ren epedemi - og jeg er også blevet ramt - haha! 


Så her kommer de 20 om mig ;)




1. Kan du lide kinesisk mad? 
Nja, både og - men elsker til gengæld mexikansk og græsk mad - uhm!




2. Kan du lide kaffe? 
Ja - altså når det er lavet med mælk og evt sukker ;)

3. Sover du på en speciel måde?
Nææ, men alt for let og alt for meget - hvem ville ikke elske at leve uden at have brug for søvn. Uh alle de ting man ku nå..!

4. Kan du spille poker?
Ja, men jeg er ikke ret god til det :D

5. Vil du have børn?
Har jo to.. men om vi skal have flere det ved ingen lige nu. Det må tiden vise :)

6. Har du nogensinde været i en ambulance?
Ja et par gange. 
a) Som barn fik jeg en jernlysestage lige imellem øjnene og måtte suse på hospitalet for at få syet det grimme hul - har stadig et ar midt på næseryggen
b) To dage efter min første fødsel da jeg havde utroligt mange smerter - piv!!

7. Foretrækker du havet eller en pool?
Foretrækker klart havet, kan slet ikke forestille mig at bo langt væk fra det! Til gengæld er jeg mere fan af temperaturen i en pool hehe :P




8. Hvad bruger du flest penge på?

Hm den er svær, nok ting og sager til pigerne og så måske også stof 



9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit?

'How I met your mother' bliver set en del for tiden og ellers er Game of Thrones og Breaking Bad højt rangerende på listen :)

10. Hvem er den sjoveste person du kender?
Altså af stand up komikere må det være Mick Øgendahl, og ellers så synes jeg den er svær..

11. Hvordan er din ringetone?
Forfærdelig gejlet og skruet helt op

12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn?
Ja et eller andet sted gemmer der sig vist lidt 

13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
Min telefon er pink, tæller det?

14. Flirter du meget?
Nej det tror jeg ikke, men jeg er vel næppe den rette at spørge ;)

15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
Ha! Overhovedet ikke! Men har jo heller ikke kørekort så synes jeg er lovlig undskyldt

16. Hvilken bog var den seneste du læste?  
Game of Thrones serien er jeg midt i - og ellers må det være skolebøger

17. Læser du avis? 
Nej, nærmest aldrig. En gratis avis i ny og næ og eller kun hvis det er noget journalist husbonden har skrevet

18. Synger du i bilen?
Kun for pigerne

19. Kan du danse tango? 
Haha, jeg er ikke så ferm på dansegulvet så det ville i hvert fald blive en improviseret tango

20. Er du glad? 
Ja men også lidt stresset. Synes der er meget at gøre med studie, to børn på 1½ + 3, to blogs og en mini sidebusiness med sy-halløj og så plus alt det løse :)

...


1. Do you like chinese food? 
Sometimes, but I LOVE greek and mexican food

2. Do you like coffee? 
Yes - with milk and sugar ;)

3. Do you sleep in a special position?
Nope, but I would love not to have to sleep at all - oh the things you could do..

4. Can you play poker?
Yup, but i'm not very good at it:D

5. Do you want to have children?
I have two already, so I'm considering that to be a yes ;)

6. Have you ever been in an ambulance?
Yes, two times. 
a) As a child a big candlestick fell on me and i got this big hole right between my eyes, and I needed stitches.
b) Two days after giving birth because of immense pains - ouch!

7. Ocean or pool?
Ocean definitely! Love being close to one and I cannot imagine living far from one.


8. On what do you spend the most money?

My girls ;) Or fabric :D





9. Favorite tv-show?

'How I met your mother' - love that show! Also Game of Thrones and Breaking Bad are high on the list

10. Funniest person you know?
Danish stand up comedian Mick Øgendahl

11. Your ringtone?
Actually awful and very loud

12. Do you own any clothing from your childhood?
A few items I think

13. Describe a red object close to you.
My phone is pink, does that count?

14. Do you flirt a lot?
I don't think so?

15. Do you know how to change a tire?
No, not the slightest idea..

16. HThe lates book you read?  
Game of Thrones or books for school

17. Do you read the paper? 
Almost never

18. Do you sing while driving?
Only for the girls

19. Can you tango? 
Nope, that is for sure

20. Are you? 
Very! Even though I'm always a little stressed out with school, sewing, two little girls and all the things you need to do on an everyday basis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...