Image Map

06.07.2013

Vi genbruger: Fra lange til korte


Buller har en del gamacher der er blevet liiige det korteste, og eftersom vejret skulle blive fantastisk den næste måned kom jeg i sidste øjeblik inden ferien i tanke om hvor smart det ville være lige at forkorte dem så de blev til knickers eller hvad man nu kalder det ;) Så de blev alle klippet kortere og fik en tur i symaskinen  og vupti, tre par sommerbukser er skabt :)


Det ene par fik også lige et par hurtige sløjfer af prikket bånd :) Så nu håber jeg bare de passer


Kan i alle have en skøn sommerferie - i morgen drager jeg på den årlige teltferie og kigger først forbi igen om en uges tid :)
...

Upcycling: long pants to capris. To one pair I added a little ribbon bow :)

1 kommentar:

  1. Veldig lur gjenbrug - jeg gjør også det med noen av buksene til jenta mi, eller jeg forlenger dem med ribb :)

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...