Image Map

01.07.2013

Genbrug

Christina fra bloggen Carla og krudtuglen vil de næste to uger fokusere på genbrug og har inviteret os andre til at deltage i projektet. Jeg er i forvejen vild med genbrug og det at give noget gammelt et nyt liv. Desuden findes der jo virkelig mange lækre ting som med et lille pift maling, en omsyning eller lign. kan blive helt fantastiske igen. Eftersom jeg tager på familiens årlige Tunø-ferie på søndag når jeg kun at være med den første uge, men håber da at nå en masse inden da :)


Har du også lyst at melde dig under fanen foregår det her


2 kommentarer:

  1. Det er så fedt at du vil være med Sandra - mange tak! Glæder mig til at se hvad du får lavet og du kan sagtens nå noget inden du tager på ferie;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal helt sikkert nå noget. Har endda købt et kjolemønster idag som jeg håber at få gang i inden ugens udgang da jeg har det perfekte retrostof dertil :) Bliver sjovt at se hvad alle får lavet :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...