Image Map

06.12.2012

Strik heldragter



Det er jo nok mest til jer med små piger og drenge, men slår lige et slag for strikheldragter. Hold op hvor er jeg glad for vores. De er så lækre og så holder de jo Musen ekstra varm her i den efterhånden kolde tid. Vi har tre forskellige og er rigtig glade for to af dem. Og kan hurtigt fortælle hvorfor den sidste er noget skidt: den har rigtige knapper frem for trykknapper :( Og de går konstant op! SÅ hvis i får trangen til at købe en lækker strikdragt så sørg for at den har trykknapper mellem benene i stedet. Har prøvet med rigtige knapper et par gange nu og det er noget juks hver gang! Og det er uanset om vi snakker dragten fra Mads og Mette eller den noget dyrere fra Miniature. 

Selv er min yndlings den fra katvig. Der er to grunde. Den har en masse små trykknapper og sidder derfor rigtig godt fast. Og så er den 50% uld, lækker blød og dejlig varm. Hvis jeg kunne var jeg selv hoppet i en ;)

Her er de to udgaver fra den nyeste kollektion fra Katvig :)


Her ser i Musen i sin skønne dragt som jeg købte sidste år. Ville gerne have vist jer et billede hvor man kunne se den ordentligt, men den lille dame havde altså ikke lige tid til fotografering ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...