Image Map

06.12.2012

Frugtsjov


I mandags (12/11) fyldte Musen 1 år og det skulle jo fejres - også i vuggestuen :) I den anledning skulle der laves lidt spiseligt og lige den dag orkede jeg ikke ret meget så det endte med at jeg købte en pose boller hos bageren og fremtryllede denne lille frugtdame


Med lidt bedre tid (og giden) kunne man vist opnå et lidt finere resultat ;) Men i vuggestuen var de vældig tilfredse og det er jo der tæller. 

Idag er der jo mange institutioner hvor børnene ikke må få sukker og derfor ikke kager eller slik og jeg synes dette var et meget godt spin på den traditionelle kagemand med slik.

Jeg har fundet lidt andre kreationer man kan lave med frugt også som jeg synes er vældig kreative :)


Her på denne side kan du få DIY's til denne haj og andre sjove vandmelonskreationer


Og en lidt simplere løsning som også ville være super at lave sammen med ungerne - se mere her



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...