Image Map

26.10.2012

Julegaver til indlagte børn


En helt fantastisk ide og et budskab jeg glædeligt spreder :)

Projektet, som du kan læse meget mere om her på Frejvalds blog, går kort sagt ud på at i laver noget selv som i sender til førnævnte og så bliver gaverne delt ud til de mange børn der er indlagt i juledagene. 

Gaverne skal være Frejvald i hænde senest den 12. december men hun vil også meget gerne modtage nogle senest d. 28. november da de så kan dele ud i løbet af hele julemåneden.

Spred gerne budskabet :)



3 kommentarer:

  1. Tak for indlægget og fordi, du vil være med :-)

    SvarSlet
  2. Sikken en god sag. Jeg har lånt dit link og billed, så jeg også reklamerer for det på min blog. ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. super :) Det er sådan et godt initiativ Frejvald har taget så det kan man næsten ikke andet end at reklamere for var også min tanke :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...