Image Map

14.10.2012

Funnel cake fiasko

Jeg elsker de der skønne churros man kan købe i boderne til jul, i tivoli og den slags. Så da jeg stødte på denne opskrift på funnel cake som skulle minde rigtig meget om churros var jeg jo solgt. Jeg fik lavet nogle men må indrømme at jeg synes de blev drønkedelige. De blev ikke ordentlige sprøde og gav jeg dem længere blev de for brankede. Så det må vist kaldes en fiasko i denne omgang. Jeg må på den igen i morgen, da jeg stadig har halvdelen af dejen tilbage og se om det hjælper at være mere frisk og mindre lækkersulten ;)

Her er resultatet i hvert fald :)




1 kommentar:

  1. Der er en første gang til alt. Bedre held næste gang.
    Du er nu lagt på min blogliste, jeg har meldt mig som fast læser af din skønne blog og don give away ligger nu også på min blog.
    God aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...