Image Map

06.12.2012

Give away - SLUT


Her kommer lige en ekstra give away. Den lå oprindeligt på BullerMusen, men den blog lukker.
I anledning af at have været på besøg hos Danefæ i Beder to gange i den forgangne uges tid tog jeg lidt med hjem til jer der har lyst at læse med her hos mig 


Jeg trækker to vindere - en af det fine lyserøde net med svanen og en af det seje net med vikingen Erik :)
De passer perfekt i størrelsen til at have ungernes overtøj med frem og tilbage til institutionen, og så er de både seje for forældre og børn :)

Vinderne trækkes den 15. december

For at være med skal du:

1 lod =  skrive en kommentar + blive/være fast læser

3 lodder = skrive en kommentar + blive/være fast læser + linke til min give-away på din blog (benyt gerne billedet)

Husk at skrive om du helst vil vinde det grønne eller det lyserøde net og evt. din mailadresse hvis du ikke har en blog  - så jeg kan kontakte dig hvis du vinder :)








12 kommentarer:

  1. Jeg hapser helt sikkert 1 lod:-) Deltager du forresten i min :-)

    SvarSlet
  2. 1 lod til mig :) Elsker Erik!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Kaster mig også lige over den her med 3 lodder ;)

    SvarSlet
  4. Deltager med 1 lod, og vil helst vinde den grønne :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  5. 1 lod på den lyserøde

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her

    SvarSlet
  6. 1 lod, jeg følger dig via google. er vild med den grønne til min lille nevøs tøj til vuggestue mm:-) <3

    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  7. Sikke en fin giveaway, jeg nupper gerne 1 lod på den grønne :)
    Den kunne min søn godt bruge til vuggestuen.
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  8. Meget fin giveaway!
    Jeg håber at mit lod giver mig held til at vinde den lyserøde, så vil jeg bruge den til mit svømmetøj.

    SvarSlet
  9. Den er jeg med på! Herhjemme har vi godt nok en lille pige, men den grønne viking er også meget sød.. 1 lod til os :)

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder på det grønne net :-)

    fru-fischers-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Hej Sandra,
    Jeg kaster tre lodder i puljen - jeg tror jeg satser på den grønne viking. Tak for din deltagelse i min give away:-)
    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...