Image Map

27.05.2014

Tirsdagstip - tuesday tip



Denne uges tirsdagstip er til mor. Jeg har fundet en rigtig fin tutorial på en lidt anderledes nederdel som er relativt nem og hurtig at lave og som jo er perfekt til det sommervejr vi har herhjemme for tiden.
Jeg tror også den kunne være sjov at lave 'colorblocked', men det skal nok afprøves først før jeg ved om jeg har ret ;) Find DIY lige her hos Family Ever After

...

This weeks tuesday tip is for mum. I found a neat tutorial for a quirky skirt that is relatively easy to make and is perfect for summery days. I think a colorblocked edition could be cute too :) Find the tutorial right here at Family Ever After

2 kommentarer:

  1. Den ble jo så tøff - takk for nok et tips :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak. Skal bestemt prøve selv at få tid til at lave sådan en her. Synes den er så fin :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...