Image Map

06.05.2014

Tirsdagstip - Tuesday tip



Denne uges tirsdagstip er et skønt hæklet tæppe som jeg primært faldt over pga de skønne farver - helt perfekt her til foråret og sommeren. Jeg tænker det ville passe perfekt på en terasse eller i et sommerhus :) Der bliver linket til både mønster og diy i dette blogindlæg hos Coco Rose Diaries

...

This weeks tuesday tip is this remarkable blanket that i fell in love with because of the beautiful colors - perfect for spring and summer. I'm thinking it would fit perfect in a garden chair. There are links for both the pattern and a diy in this post at Coco Rose Diaries

2 kommentarer:

  1. Wow - så delikat og nydelig! Hadde jeg bare hatt tålmodighet skulle jeg ha begynt å hekle, men jeg gir alltid opp og så blir det liggende i et par år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. haha det kender jeg godt, det er altså bare så meget hurtigere at sy. jeg hækler mest om sommeren når vi er på ferie for der kan man jo ikke lige have symaskinen med :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...