Image Map

12.02.2014

Valentins give away - Valentine give away


I anledning af at det snart er valentins dag vil jeg gerne sætte en lille konkurrence igang :)

Jeg udlodder en kjole syet af mig til din datter, niece eller en anden lille pige du gerne vil glæde.
Kjolen kan syes i størrelse 6 mdr - 10år

Det vil være en kjole ligesom dem jeg har vist frem over den seneste uge, nemlig en Janey jump around dress.

...

Since valentines day is coming soon I want to host a little give away :)

You can win a dress sewn by me for your daughter, niece or another little girl you know. It can be sewn in size 6 months - 10 years

It will be a dress just like the ones I have shown you during this last week, the Janey jump around dress.



Kjolen syes i dette skønne jersey i ægte valentinsfarver, rød og pink, og med små skønne lovebirds på ;)

...

It will be sewn in this cute jersey in true valentine colors, red and pink, with little lovebirds on ;)



Har du lyst til at være med skal du være fast læser af bloggen og skrive en kommentar herunder med hvem du gerne vil glæde med en fin kjole.

Del på facebook, din blog eller hvor du lyster - så får du et ekstra lod i puljen, skriv blot dette i kommentaren :)

Jeg trækker en vinder i løbet søndag d. 23. februar

Jeg håber i har lyst til at være med 

...

If you want to participate you need to follow my blog and then write a comment telling me who you will delight with this dress 

If you share on facebook, your blog or another place of your choice you earn an extra entry, just write this in your comment :)

I will draw the winner sometime during 23 february

I hope you want to give it a shot

Denne give away er åben for alle, fragtomkostninger dækkes dog kun af mig indenfor Danmarks grænser

...

This give away is open to international participants, however delivery costs are only covered by me in Denmark!

30 kommentarer:

  1. Jeg ville elske at vinde den til min datter i str. 5 år

    SvarSlet
  2. Ej noget dejligt stof :) Jeg vil gerne deltage om en kjole til min bonusniece :)

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne være med - gerne en kjole til min datter str 7 år. <3

    Kh. Christine (juhl-eg-riis@mail.dk)

    SvarSlet
  4. Sådan en kjole vil jeg gerne vinde, og hvis det lykkedes skal det være til min niece <3
    kh Pia

    SvarSlet
  5. Jeg kunne godt tænke mig at vinde sådan en fin kjole til min nye niece.

    SvarSlet
  6. Jeg er med. Hvis jeg vinder, så skal min datter Laura på 8 år have kjolen.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  7. Ihh... Den skulle være til min datter - Hun elsker nemlig fine kjoler og nederdele

    SvarSlet
  8. Superflott! Jeg vil gjerne delta. Jeg kan skrive om det på blogginnlegget mitt i morgen :) Får da kanskje to lodd? :)
    Vil selvsagt gi kjolen til min pike i str. 4 (hun er en lang 3-åring )

    SvarSlet
  9. Hvor er de flotte, vil gerne vinde til mit barnebarn, så str 6 mdr :)

    SvarSlet
  10. Mynte ville bare være SÅ fin i sådan en kjole <3 <3

    SvarSlet
  11. Så fin! Jeg vil glæde min datter Laura Celiane. Hun bruger str. 92 (snart 98) og er rigtig glad for kjoler. Stoffet vil passe godt til hendes smukke blå øjne og brune hår.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  12. ihhh sikke en skøn præmie.. jeg elsker de hjemmelavet give aways.. jeg vil rigtig gerne vinde en kjole til min datter på 3,5 år.
    jeg deler på min blog www.boldreel.blogspot.com om lidt

    SvarSlet
  13. UHHH skøn præmie. Jeg vil gerne vinde en i str. 4 år til min prinsesse.

    SvarSlet
  14. Rigtig sød kjole :-) vil gerne vinde den til min niece på 3 år :-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  15. Jeg er med:) Min datter vil være helt vild med den. str 98.

    SvarSlet
  16. Wow sikke da en lækker give away! Jeg ville så gerne glæde min lille datter med sådan en fin kjole :D Jeg deltager med et ekstra lod :)

    SvarSlet
  17. Åh, yndigt! <3
    Jeg følger på bloglovin' & drømmer om kjole til lille Maya på 2½. :)

    SvarSlet
  18. Du kan tro jeg gerne vil deltage. Pink er favorit farven herhjemme!! Hun datter er str 8! :)

    Kamille.

    SvarSlet
  19. Dejligt giveaway! Jeg ville glædersøster Asta med en super fin kjole :)

    Annececilie27@gmail.com

    SvarSlet
  20. Vil mægtig gerne deltage. Skulle jeg være heldig er den til min datter - hun er en str. 98. Deler på bloggen. :)

    SvarSlet
  21. Den ville jeg give til min ældste datter på 6 år, rød er nemlig hendes yndlingsfarve ;-)

    SvarSlet
  22. Den vil min datter blive så glad for - str. 10 år

    SvarSlet
  23. Lis Vinter livv@mail.dk
    Mit barnebarn elsker fine kjoler gerne med pink eller lilla - det er ynglingsfarven ;-) str. 6-7 år

    SvarSlet
  24. jeg vil give den til min datter alma i str 86
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  25. Vil mægtig gerne deltage.
    Da min datter allerede er begyndt at have en holdning til hendes tøj og kjoler er en af de ting hun helst vil have på.
    Hun er 2 år.

    SvarSlet
  26. Jeg deltager og krydser fingre. Jeg har delt på facebook :)
    Tøsen jeg gerne vil forkæle, er min datter Mira på 2 år... Hun er en str. 3 år ;)

    SvarSlet
  27. Min datter er en rigtig kjole-pige - hun vil elske den! - str. 6 år

    Louise - louise.reenberg@live.dk

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...