Image Map

15.03.2012

Fondantkager


I oktober fandt jeg en ny passion. Flotte fondant kager! Det opstod da jeg under min graviditet brugte netværket på www.min-mave.dk og derinde er der en hel horde af kagedamer med et  fælles netværk hvor de uploadede billeder af alle deres skønne kreationer. Jeg købte mine første artikler til formålet da de snart havde markedsdag i min datters daginstitution Kareten, en fantastisk privat institution i Holme, Århus (http://dpikareten.dk/). Jeg fik lavet to kager og lærte allerede noget fra den første til nummer to. Dog havde jeg meget at lære endnu. Det blev til disse to, som blev solgt til alle de besøgende for at samle penge ind :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...