Image Map

03.06.2014

Tirsdagstip - Tuesday tip


Jeg ved der er mange dygtigere hæklere derude, men det her hækleprojekt kan næsten alle være med på. Det kræver kun nogle enkelte hækle'sting'. Lim en lille hårklemme på og så er de bare alt for søde! Hæklesæsonen er snart over os, eller det er den i hvert fald for mig, for i sommerferien når symaskinen ikke kan komme med på tur plejer jeg at have hæklegrej i tasken. Jeg skal helt sikkert have lavet et par stykker af disse til pigerne :) Tutorial finder du lige her hos Craftiness is not optional.

...

I know there are a lot of brillant crocheters out there, but this project is for everybody. You only need to learn the basics. If you attach a clippie underneath yoy will have an adorable hairpiece. I need to make some of these soon! Tutorialcan be found right here at Craftiness is not optional.

2 kommentarer:

  1. Tak for tip. Jeg har allerede lavet 4, det tager ingen tid :-)
    Vh Trine

    SvarSlet
  2. Hello Dear, are you really visiting this site on a
    regular basis, if so afterward you will absolutely get pleasant know-how.


    Also visit my weblog: lose cellulite by working out

    SvarSlet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...