Image Map

24.03.2014

Papirkugler - Paper decor


Forleden var jeg forbi min yndlingsbutik i Vejle, hvor jeg fandt tre skønne saml selv sæt :) Det er Junette fra Patternlike der har æren for de udstansede cirkler i diverse retrotapeter, jeg synes der er så fine. Jeg har hængt dem op i stuen over pigernes legehjørne og det pynter vældigt :) Nedenfor kan man rigtig se mange af de fine tapeter :)

...

Friday i stopped by one of my favorite stores where I found three sets og DIY paper decorations :) It is Junette from Patternlike who cut out all the circles in beautiful retro wallpaper. They decorate the play corner in the living room. In the next pictures you can really see all the awesome prints.




2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Overvejer også at lave nogle flere selv men helt fra bunden, tænker dog det er et kæmpe arbejde hvis man skal klippe alle cirklerne med en saks :/ Men de er nemlig super fine :)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...