Image Map

12.08.2012

Nyt betræk

Vi havde fået en brugt skumstol i gave som er blevet vældig populær herhjemme. Den trængte dog til nyt betræk og sammen med min store pige fik jeg valgt det nye stof.

Her er først den gamle udgave med mine to skønne tøser i


En rigtig prinsessestol med blonder og billeder fra Disney (lidt for tøset til moren ;))

Og her den nye udgave


Der var lidt skønhedsfejl hist og her men tøserne er tilfredse og det er jeg også med tanke på det er første gang jeg prøver det :)

Jeg gemte lynlåsen fra det gamle betræk og det fungerede super og var en god måde at spare lidt på 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at høre fra jer, så hold dig endelig ikke tilbage :) Gode ideer, konstruktiv kritik eller bare en lille hilsen er altid velkomne :) Og hav altid en fortsat dejlig dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...